Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Η οδύσσεια του κρητικού ηθοποιού Γρηγόρη Ορφανουδάκη

«Εχω φτάσει στο σημείο να μην μπορώ να αγοράσω γάλα για τα παιδιά μου!» Δραματικές στιγμές και ώρες αγωνίας που θα απεύχονταν ακόμα και για τον μεγαλύτερο εχθρό του βίωσε ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης.

Ο γνωστός ηθοποιός την τελευταία στιγμή γλίτωσε από πλειστηριασμό το σπίτι του, ενώ οι δύσκολες καταστάσεις τον οδήγησαν στο νοσοκομείο μετά από σοβαρό λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστη μπροστά στα δύο μικρά παιδιά του.

Σε μια σκηνή από το "Νησί"
Προσπάθησε να κρατήσει τα προβλήματα μακριά από την οικογένειά του. Εκρυβε μέσα στην καρδιά του πράγματα και γεγονότα τα οποία από τη μια στιγμή στην άλλη θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πάντα. Το αδιέξοδο ήταν ορατό, ωστόσο ο ίδιος έδινε μάχες για να το παρακάμψει.

Τελικά δεν άντεξε και μια μέρα που έκανε baby sitting στον μόλις 2,5 ετών γιο του, Γιώργο, και στην 4χρονη κόρη του, Ιωάννα, έχασε τον κόσμο. Επεσε λιπόθυμος!

Τα δύο του παιδιά προσπάθησαν με δάκρυα στα μάτια να τον συνεφέρουν. Οταν συνήλθε, είχε το κουράγιο να καθησυχάσει τα αγγελούδια του και ταυτόχρονα να καλέσει ασθενοφόρο, το οποίο τον μετέφερε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Από εκείνη τη στιγμή και μετά ξεκινάει η οδύσσεια του ταβερνιάρη Παυλή από την επιτυχημένη σειρά «Το Νησί».

Ο δημοφιλής και αγαπημένος ηθοποιός άνοιξε την καρδιά του στην «Espresso» και μίλησε για την απίστευτη περιπέτειά του. «Ζήτησα τη βοήθεια των γειτόνων μου, για να κρατήσουν τα παιδιά μέχρι να επιστρέψει η γυναίκα μου από τη δουλειά της. Στο ΕΚΑΒ είπα: “Κανονίστε τι θα κάνετε, ελάτε να με πάρετε γιατί είμαι μόνος με δυο ανήλικα παιδιά στο σπίτι. Εκείνοι εμφανίστηκαν επιφυλακτικοί στην αρχή, γιατί νόμιζαν ότι τους έκανα πλάκα. Προτού καταρρεύσω, ένιωσα την πίεσή μου να ανεβαίνει στα ύψη, την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά και το κεφάλι μου να σπάει. Ξάπλωσα στον καναπέ. Η κορούλα μου ήρθε κοντά και μου κράτησε το χέρι και μου φώναζε: “Μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά”. Και ο μικρός γιος μου από το σοκ που υπέστη έβαλε τα κλάματα».

Οι δύσκολες στιγμές του ηθοποιού διήρκησαν περίπου δύο μήνες, καθώς χρειάστηκε πολλές φορές να επισκεφτεί τους γιατρούς για να εντοπίσουν το πρόβλημα υγείας του.

«Την πρώτη μέρα με πήγαν στον “Ευαγγελισμό” και οι γιατροί που είχαν βάρδια φοβήθηκαν για καρδιά και εγκεφαλικό, γι’ αυτό και με υπέβαλαν σε γενικές και ειδικές εργαστηριακές εξετάσεις. Δεν πήγα απλά σε νοσοκομειακούς γιατρούς, αλλά είχα την τύχη να πέσω σε μια ερευνητική ομάδα που διευθύνει ο Μανόλης Ανδρεάδης, διευθυντής της Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός». Ευχαριστώ δημόσια εκείνον και τους συνεργάτες του, οι οποίοι με υπέβαλαν εκ νέους σε λεπτομερείς εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι τελικά πάσχω. Η συγκεκριμένη ομάδα επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Ενωση για να έχει τη δυνατότητα να ερευνά υποθέσεις αρτηριακής υπέρτασης».

Αν και ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης μιλάει για την κατάσταση που βίωσε, ωστόσο γρήγορα θέλει να ξεχάσει τα όσα μας εξιστορεί αλλά και την εικόνα του 2,5 ετών αγοριού του να τον ρωτάει συνεχώς:

«Μπαμπά θα έρθει να σε ξαναπάρει το ασθενοφόρο;» Ο ίδιος, με τη συγκίνηση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του, μας λέει: «Τα παιδιά μου έζησαν μια άσχημη εμπειρία, όπως κι εγώ. Φαντάζομαι πώς βίωσαν την εικόνα, να με παίρνει το ασθενοφόρο και εκείνα να στέκονται στην εξώπορτα του σπιτιού μας και να βλέπουν τον μπαμπά τους πάνω στο φορείο. Το αποτέλεσμα των εξετάσεων το πήρα στα χέρια μου μετά από δύο μήνες. Εδειξαν ότι δεν πάσχω από τη στεφανιαία νόσο, αλλά από αρτηριακή υπέρταση, που είναι προϊόν όλων αυτών που υπέστην». 

Με τον Στέλιο Μάϊνα στο "Νησί"

«Με γονάτισαν τα οικονομικά προβλήματα»


Τα αρνητικά συναισθήματα θλίψης, στενοχώριας και απογοήτευσης που είχε νιώσει ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης λόγω των οικονομικών προβλημάτων και την αδικία που υφίσταται, όπως ο ίδιος λέει, από τη γερμανική εταιρεία για τη διαφήμιση ελληνικού ούζου τον γονάτισαν.

«Ολο αυτό τον καιρό δεχόμουν πιέσεις οικογενειακές αλλά και επαγγελματικές. Οι εταιρείες πλέον δεν μας πληρώνουν και πολλές φορές με φθάνουν στο σημείο να μην μπορώ να πάρω ούτε γάλα στα παιδιά μου. Ολα αυτά με οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα», λέει στην «Espresso» o ηθοποιός και συνεχίζοντας προσθέτει:

«Δεν θέλω να φανώ ότι είμαι ο μόνος κακομοίρης σε αυτή τη χώρα, απλώς τυχαίνει να μοιράζομαι την περιπέτειά μου με τον κόσμο λόγω της δουλειάς μου. Φαντάζομαι, λοιπόν, ότι πολλές οικογένειες περνάνε πολύ χειρότερα από εμένα και στεναχωριέμαι».

Μέσα σε όλα αυτά, ευτυχώς, ο γνωστός ηθοποιός κατάφερε να σώσει το σπίτι που απειλούσαν να του κατάσχουν οι Γερμανοί, διότι χρωστούσε στη γερμανική δικαιοσύνη το 50% από το παράβολο για τη δικάσιμο που είχε κάνει στους Γερμανούς για το γνωστό προϊόν.

«Κανονικά, θα έπρεπε ήδη να είχε τελειώσει αυτό το θέμα και η ελληνική δικαιοσύνη να έδειχνε μεγαλύτερη πυγμή απέναντι στους εταίρους μας Γερμανούς χωρίς να τη δεσμεύσουν ένα σωρό διατυπώσεις και πρωτόκολλα. Με την ευκαιρία, ευχαριστώ και τον δικηγόρο μου Γιώργο Κωσταρέλλο που με υπεράνθρωπες προσπάθειες κατόρθωσε να νικήσει και αυτή τη φορά τα τρωκτικά της γραφειοκρατίας και να γλιτώσει το σπίτι μου από τον πλειστηριασμό».


ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...