Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Αρώματα και γεύσεις Κρήτης «πλημμύρισαν» Ρωσία και Ουκρανία

Αρώματα και γεύσεις Κρητικών προϊόντων «πλημμύρισαν» στις εκδηλώσεις της Περιφέρειας Κρήτης σε Ουκρανία και Ρωσία αντίστοιχα, για την προώθηση των Κρητικών προϊόντων, της Κρητικής διατροφής αλλά και του τουρισμού.

Τα στελέχη της Περιφέρειας Κρήτης παρουσίασαν το Brand name «ΚΡΗΤΗ» και τα ποιοτικά πιστοποιημένα προϊόντα μας ενώ σεφ από το νησί μαγείρεψαν και δίδαξαν παραδοσιακές γεύσεις με βάση το ελαιόλαδο όπως απάκι με πετιμέζι, γαρίδες σαγανάκι, κρητικά χειροποίητα μακαρόνια (σκιουφιχτά), μοσχάρι φιλέτο με κρούστα αρωματικών της Κρήτης, κρητική σαλάτα με σταμναγκάθι και 'παπούλες, ντακάκι με ντομάτα & μυζήθρα, μυζηθροπιτάκια με μέλι και ρακή. Μάλιστα στο μαγείρεμα των παραδοσιακών φαγητών της Κρήτης, ήταν τόσο μεγάλος ο ενθουσιασμός των καλεσμένων που συμμετείχαν στην όλη διαδικασία... φορώντας ποδιές που είχαν σήμα το brand name «ΚΡΗΤΗ».

Τα παραδοσιακά εδέσματα έγιναν 'ανάρπαστα' και προκάλεσαν το μεγάλο ενδιαφέρον των επιχειρηματιών των δύο χωρών, των μέσων ενημέρωσης αλλά και των τουριστικών φορέων.
Μάλιστα λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος στην εκδήλωση στο Κίεβο, ο Περιφερειάρχης Κιέβου, πρότεινε την διοργάνωση έκθεσης Κρητικών προϊόντων που θα πραγματοποιηθεί αρχες καλοκαιριου στο Κίεβο.
Η αποστολή της Περιφέρειας Κρήτης με επικεφαλής την αντπεριφερειάρχη Κρήτης Θεανώ Βρέντζου έτυχε προσφατα θερμής υποδοχής τόσο στο Κίεβο όσο και στην Μόσχα στο πλαίσιο διοργάνωσης του «4th SYMPOSSIO 2013» όπου είχαν προσκληθεί δημοσιογράφοι ειδικευμένοι στην γαστρονομία που εκπροσωπούν μεγάλα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, αλλά και επιχειρηματίες από αλυσίδες τροφίμων και συγκεκριμένα εισαγωγείς και αντιπρόσωποι λιανικής πώλησης.
Στο πλαίσιο της αποστολής ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης είχε δηλώσει ότι η «Η Κρήτη δείχνει για μια ακόμα φορά την εξωστρέφεια της, και με τον στρατηγικό της σχεδιασμό που προβλέπει την διασύνδεση του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό μπορούμε να καταφέρουμε την αύξηση των εξαγωγών μας, την ενίσχυση του τουρισμού, που όλα αυτά συνθέτουν την ανάπτυξη της οικονομίας του νησιού μας».

Η επικεφαλής της αποστολής αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου επισκέφθηκε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τόσο στο Κίεβο όσο και στην Μόσχα όπου και είδε από κοντά την τοποθέτηση Κρητικών προϊόντων στα ράφια. Μάλιστα ο Ελληνορώσσος επιχειρηματίας-εισαγωγέας τροφίμων Διονύσης Ποποφ ανέφερε ότι φέτος στα ράφια των Ρωσικών σούπερ μάρκετ υπάρχουν 200 κωδικοί Ελληνικών προϊόντων σε 2000 σημεία-σούπερ μάρκετ. «Στόχος μας είναι σε 3 με 4 χρόνια να έχουν αυξηθεί οι κωδικοί Ελληνικών προϊόντων σε 500 και να πωλούνται σε 7000 σημεία-σούπερ μάρκετ».
Ο κ. Ποπόφ επανέλαβε ακόμα ότι «αυτό που ενδιαφέρει την αγορά τόσο της Ρωσίας όσο και την Ουκρανίας είναι τα ποιοτικά πιστοποιημένα προϊόντα, και η ελκυστική συσκευασία, το σωστό μάρκετινγκ. Παράλληλα τόνισε ότι οι οικονομίες της Ρωσίας και της Ουκρανίας έχουν ραγδαία οικονομική ανάπτυξη από την οποία μπορούν να βγουν ωφελημένες οι Ελληνικές εξαγωγές και ο τουρισμός.
Στο τέλος και των δυο εκδηλώσεων η αντιπεριφερειάρχης μοίρασε στους παραβρισκόμενους τουριστικά φυλλάδια της Κρήτης, αλλά και παραδοσιακά προϊόντα του νησιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...