Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ο Τζιοβάνι απ'την Ελούντα: «Ψέματα όσα ακούγονται για σχέση με τη Lady Gaga»

Έξαλλος είναι με όλα όσα ακούστηκαν τις προηγούμενες μέρες σχετικά με τη σχέση που υποτίθεται ότι είχε με τη διάσημη Αμερικανίδα τραγουδίστρια ο επιχειρηματίας από την Κρήτη Τζιοβάνι Σφυράκης
.
«Eίδα μια φορά τη Lady Gaga, όταν πριν από δυο χρόνια ήρθε στο εστιατόριό μου για φαγητό. Όπως κάνω με όλους τους διάσημους πελάτες που κατά καιρούς έρχονται στο εστιατόριό μου, έτσι έκανα και με τη Lady Gaga, βγάζοντας κάποιες φωτογραφίες. Δεν έχω τηλέφωνό της ούτε έχουμε μιλήσει από τότε. Δεν επιδιώκω δημοσιότητα για το μαγαζί μου με τέτοια μέσα» δήλωσε στην Espresso, ενώ στην σελίδα του στο Facebook ξεκαθαρίζει ότι «όσα ακούγονται αυτές τις ημέρες περί δήθεν σχέσης μου με τη Lady Gaga είναι απολύτως ψευδή και αποκυήματα φαντασίας. Η Lady Gaga επισκέφτηκε το μαγαζί μου πριν δύο χρόνια και βγάλαμε αναμνηστική φωτογραφία. Όλα είναι ψευδή.
Επιφυλάσσομαι όλων των νόμιμων δικαιωμάτων μου» έγραψε χαρακτηριστικά.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...