Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Συνεχίζονται οι έρευνες του Nordic Explorer στη νότια Κρήτη


Στο λιμάνι της Σούδας βρέθηκε σήμερα το νορβηγικό ερευνητικό πλοίο Nordic Explorer που πραγματοποιεί έρευνες για κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου, νότια της Κρήτης.

Το πλοίο παρέμεινε έως τις 6.30 το απόγευμα στη Σούδα για λόγους ανεφοδιασμού και αλλαγής του πληρώματος. Στη Σούδα βρέθηκε και το συνοδευτικό πλοίο Thor Chaser, που ακολουθεί το Nordic Exrlorer, για να διευθετεί η ναυσιπλοΐα και για λόγους ασφαλείας.

Το νορβηγικό πλοίο βρίσκεται από τα τέλη του Δεκεμβρίου του 2012, στη Νότια Κρήτη, στο πλαίσιο σεισμογραφικών ερευνών για την εύρεση κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το Nordic Explorer ήδη έχει ερευνήσει 3.000 χιλιόμετρα σεισμικών γραμμών σε σύνολο 10.000.

Έχει ολοκληρώσει τις έρευνες στην περιοχή δυτικά της Κέρκυρας και συνεχίζει προς την περιοχή της Κρήτης.

Η Ανακήρυξη Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης


Στο επίκεντρο της παρέμβασης του Λευτέρη Αυγενάκη


Με κοινοβουλευτική του παρέμβαση  προς τον Υπουργό Εξωτερικών κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης, επισημαίνει τη σημασία να ανακηρυχθεί η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, καθώς και τα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στην υποθαλάσσια περιοχή του Νομού Ηρακλείου.

Σε επίσημο κείμενο της ΕΕ γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις ανακαλύψεις κοιτασμάτων αλλά και στις έρευνες που βρίσκονται σε εξέλιξη για την ανακάλυψη νέων στην περιοχή της Μεσογείου.

Ωστόσο στο προσχέδιο της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τον Ενεργειακό Οδικό Χάρτη 2050, της αρμόδιας επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας, γίνεται μια σαφής και ρητή αναφορά στη σημασία των κοιτασμάτων αυτών για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ και τονίζεται ότι θα πρέπει να υπάρξει μια σαφής τοποθέτηση των Βρυξελλών για το θέμα της ΑΟΖ.

Η εισήγηση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επί του οδικού χάρτη της ΕΕ για την Ενέργεια, επί της ουσίας επισημοποιεί για πρώτη φορά το άμεσο ενδιαφέρον των Βρυξελλών για τα κοιτάσματα της Μεσογείου. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η διατύπωση που χρησιμοποιείται από το ΕΚ δίνει νέα διάσταση όχι μόνο στις γεωτρήσεις που πραγματοποιούνται σε Ισραήλ και Κύπρο αλλά και στις έρευνες που έχουν ξεκινήσει από τη χώρα μας στην περιοχή του Ιονίου και την Κρήτη.

Ο Ηρακλειώτης Βουλευτής αναφέρει ότι: «το ειδικό ερευνητικό σκάφος Nordic Explorer της PGS βρίσκεται ήδη στην περιοχή νοτίως της Κρήτης στο πλαίσιο των σεισμογραφικών ερευνών για την εύρεση κοιτασμάτων φυσικού αερίου και πετρελαίου. Η έρευνα ξεκινάει ανοιχτά του Νομού Ηρακλείου και θα κρατήσει πιθανότατα και όλο τον Ιανουάριο».

Όπως επισημαίνει ο Λευτέρης Αυγενάκης: «η ανακήρυξη Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης και η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Μεσόγειο και τον Αρκτικό Ωκεανό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όχημα υπέρβασης της κρίσης και περιορισμού της εξάρτησης της χώρας από εξωτερικές αγορές στον τομέα της ενέργειας».

Η Ευρωπαϊκή κρουαζιέρα συνεδριάζει στο Ηράκλειο

Στις 24 & 25 Ιανουαρίου 2013 θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο της Κρήτης από τη MedCruise (Μεσογειακή Ένωση Λιμένων) ένα διήμερο εργασίας για θέματα κρουαζιέρας.
Ο ΟΛΠ A.E. αποτελώντας το μεγαλύτερο Λιμάνι Κρουαζιέρας στην Ελλάδα και ουσιαστικά το μοναδικό Λιμάνι Επιβίβασης/Αποβίβασης Επιβατών (HOME PORT), αλλά και το Λιμάνι που παρέχει συμπληρωματικές υπηρεσίες στα πλοία, υποστηρίζοντας έτσι την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στα υπόλοιπα λιμάνια, θα συμμετέχει με τον Γενικό Διευθυντή του ΟΛΠ A.E. και Πρόεδρο της MedCruise κ. Σταύρο Χατζάκο και τον Διευθυντή Εξυπηρέτησης Επιβατών & Εκμετάλλευσης Χώρων κ. Θεόδωρο Τσίτουρα.
Στη συνάντηση έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι των Λιμένων:
1.      Βαρκελώνης
2.      Καρχηδόνας
3.      Ντουμπρόβνικ
4.      Λιμένων Γαλλικής Ριβιέρας
5.      Ηρακλείου
6.      Κόπερ
7.      Λιβόρνο
8.      Οδησσού
9.      Παλαμός
10.    Πειραιώς
11.    Σέτε
12.    Σούδας
13.    Βενετίας
Επίσης θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας, καθώς και διακεκριμένοι ομιλητές από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας εκπροσωπώντας την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιέρας (ECC/CLIA). Στη συνάντηση αυτή θα παρουσιασθεί η συγκριτική μελέτη που έχει ολοκληρώσει η MedCruise για τα λιμενικά τέλη καθώς και οι πρακτικές των Λιμένων που αφορούν τη διαδικασία υποδοχής και προγραμματισμού ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, η πολιτική αποβλήτων και τα δικαιώματα επιβατών.
Στόχος της διημερίδας είναι να ενισχυθεί η επικοινωνία μεταξύ των Εταιρειών Κρουαζιέρας και των Λιμένων προκειμένου να επιτευχθεί μια κοινή κατά το δυνατό προσέγγιση και να αντιμετωπισθούν οι προκλήσεις και οι ανάγκες της κάθε πλευράς.

Ισόβια σε 23χρονο Αφγανό για τη δολοφονία 76χρόνης, στα Λιβάδια Μυλοποτάμου

Την ποινή της ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Χανίων σε 23χρονο Αφγανό, ο οποίος σύμφωνα με το κατηγορητήριο, από κοινού με έναν επίσης 23χρονο ομοεθνή του, που αναζητείται με διεθνές ένταλμα σύλληψης, στραγγάλισαν την 76χρονη Αικατερίνη Κόκκινου μέσα στο σπίτι της στα Λιβάδια Μυλοποτάμου, τον Νοέμβριο του 2011, προκειμένου να τη ληστέψουν. Το δικαστήριο επέβαλε ακόμη στον 23χρόνο 15ετή φυλάκιση για τη ληστεία, που διέπραξε εις βάρος του θύματος, ενώ οι δικαστές δεν αναγνώρισαν στον δράστη κανένα ελαφρυντικό για τις πράξεις του.

Υπενθυμίζεται ότι η γυναίκα είχε βρεθεί νεκρή από συγγενείς της στο υπνοδωμάτιο του σπιτιού της, σκεπασμένη με μια κουβέρτα, ώστε να φαίνεται ότι κοιμάται.

Ωστόσο, η αστυνομία είχε μαρτυρίες για εσπευσμένη αναχώρηση από το χωριό των δύο Αφγανών, γειτόνων της.

Οι έρευνες των Αρχών άρχισαν σε όλη την Κρήτη και δύο ημέρες μετά, αστυνομικοί εντόπισαν τον έναν από τους δύο νεαρούς στα Χανιά. Τον συνέλαβαν και διαπίστωσαν πως είχε στην κατοχή του ακτοπλοϊκό εισιτήριο για να αναχωρήσει από το νησί. Ανακρινόμενος ο 23χρονος ομολόγησε την πράξη του και παραδέχτηκε ότι μαζί με τον φίλο του σκότωσαν την 76χρονη με κίνητρο τη ληστεία. Κατά την ομολογία του, είχαν χτυπήσει την άτυχη γυναίκα στο κεφάλι με ένα ξύλο. Ωστόσο, από την ιατροδικαστική έκθεση προέκυψε ότι ο θάνατος είχε προέλθει από ασφυξία, από στραγγαλισμό με τα χέρια.

Συνάντηση του Λ. Αυγενάκη με εκπροσώπους των νεφροπαθών


Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης πραγματοποίησε την Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013, συνάντηση με εκπροσώπους νεφροπαθών, και συζήτησε μαζί τους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

 Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια τη συζήτησης, έγινε αναφορά από  τους νεφροπαθείς στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους και τις περικοπές στα έξοδα μετακίνησής τους στις μονάδες αιμοκάθαρσης. Ακόμη εξέφρασαν την έντονη ανασφάλεια από το γεγονός ότι οι ασφαλισμένοι- νεφροπαθείς του Ο.Γ.Α. που χρησιμοποιούν ιδιωτικό όχημα για την μετακίνησή τους, δεν γνωρίζουν εάν θα τους καταβληθούν τα έξοδα μετακίνησής τους, που τους οφείλονται από τον Μάιο του 2012 έως και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους.

Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης, δεσμεύτηκε και προχώρησε, σε άμεση παρέμβαση και επικοινωνία με τον Υπουργό Υγείας για να επισημάνει τα ζητήματα των νεφροπαθών.

Νέα δημοσκόπηση:Μπροστά η ΝΔ με 0,3%


Προβάδισμα 0,2% της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει η έρευνα της «Marc» για την εκπομπή ALPHA Δημοσκόπηση.

Η ΝΔ στην πρόθεση ψήφου συγκεντρώνει 22,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 22,3%, η Χρυσή Αυγή 9,7%, το ΠΑΣΟΚ 5,7%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 5,6%, η ΔΗΜΑΡ 4,6% το ΚΚΕ 4,3%, ενώ άλλο κόμμα απάντησε το 5,2% των ερωτηθέντων.

Ενώ στην εκτίμηση ψήφου τα κόμματα συγκέντρωσαν: ΝΔ 28,2%, ΣΥΡΙΖΑ 27,9%, Χρυσή Αυγή 12,2%, ΠΑΣΟΚ 7,2%, Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,0%, ΔΗΜΑΡ 5,8% και ΚΚΕ 5,3%.

Καταλληλότερος πρωθυπουργός θεωρείται ο Α. Σαμαράς με ποσοστό 53,2% έναντι του Αλέξη Τσίπρα, που συγκεντρώνει 30,9%.

Στην παράσταση νίκης η ΝΔ  φτάνει το 44,5% από 26,6% τον Δεκέμβριο του 2012, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 44,4% έναντι 60,3% τον Δεκέμβριο του 2012.



ΠΗΓΗ:ALPHA

Ο Σύλλογος Ηπειρωτών νομού Λασιθίου σας προσκαλεί στo αντάμωμα των Ηπειρωτών


Ο Σύλλογος Ηπειρωτών νομού Λασιθίου σας προσκαλεί στo αντάμωμα των Ηπειρωτών για την κοπή της Πίτας που θα πραγματοποιηθεί στις 03 Φλεβάρη 2013, ημέρα Κυριακή και ώρα 13:00 μ.μ.,  στην ταβέρνα «ΚΑΛΥΒΑ» (που βρίσκεται στις Λίμνες Λασιθίου ).

Το Ηπειρώτικο μουσικό σχήμα <<Οι Λαλητάδες>> θα μεριμνήσουν για την μουσική και την νοερή μας μεταφορά στα χώματα που γεννηθήκαμε εμείς και οι προγονοί μας.

Το κόστος της εκδήλωσης θα είναι 13 ευρώ ανά άτομο και θα περιλαμβάνει φαγητό και ποτό.

Καλεσμένοι όλοι οι Ηπειρώτες και οι φίλοι τους.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς

Τρισάγιο στη μνήμη του Δ. Βουρβαχάκη και του Β. Κελαράκη τελέστηκε το πρωί

Τη μνήμη των συναδέλφων τους που "έφυγαν" ξαφνικά και άδικα, τίμησαν σήμερα οι διασώστες του ΕΚΑΒ.
Στο σημείο του τραγικού τροχαίου όπου έχει εγκατασταθεί πλάκα και ένα εκκλησάκι τελέστηκε τρισάγιο στη μνήμη του Δ. Βουρβαχάκη και του Β. Κελαράκη, με τη συγκίνηση να είναι έκδηλη, καθώς 40 ημέρες μετά κανένας δεν έχει ξεχάσει...

cretalive.gr

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Mεσογειακός κήπος 50 στρεμμάτων στο Ηράκλειο

Ένα από τα μεγαλύτερα Περιβαλλοντικά Πάρκα και μάλιστα εντός των ορίων της πόλης του Ηρακλείου φιλοδοξεί να δημιουργήσει η Δημοτική Αρχή με την απόκτηση... νέας έκτασης συνολικού εμβαδού 6.650 τ.μ στη περιοχή των Μεσαμπελιών.

Αυτή η έκταση σε συνδυασμό με τα 43 στρέμματα που προκύπτουν από την αξιοποίηση του ρέματος της Ερυθραίας θα δημιουργήσουν ένα τεράστιο πνεύμονα 50.000 τ.μ. Πρασίνου, αναψυχής, Αθλητισμού, Πολιτισμού και άλλων Κοινωνικών Δραστηριοτήτων .

Ο νέος κοινόχρηστος χώρος των 7 στρεμμάτων περίπου βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και περιβάλλεται από τις οδούς Ερυθραίας, Κομοτηνής, Αργολίδας και ανώνυμη οδό.

Ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Γιάννης Κουράκης είχε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Κων/νο Σερράο, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έγινε δεκτό άλλο ένα αίτημα της Δημοτικής Αρχής με νέα χρηματοδότηση ύψους 444 χιλ. ευρώ για την απόκτησή του, ενώ το υπόλοιπο περιέρχεται στον Δήμο από την εισφορά σε γη.

Γιάννης Κουράκης: Δημιουργούμε ένα μητροπολιτικό περιβαλλοντικό πάρκο

Πρόκειται για μια μεγάλη και σημαντική παρέμβαση δήλωσε ο Δήμαρχος Ηρακλείου και στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα αστικό - μητροπολιτικό πάρκο στη πόλη που θα συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων του.

Ο νέος Πνεύμονας Πρασίνου, τονίζει ο κ. Κουράκης, θα γίνει ένας ελκυστικός, φιλικός χώρος για όλες τις ηλικίες κατά τη διάρκεια όλου του έτους μέσω των υποδομών και των δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιούνται σε αυτό ενώ θα δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι, παιδικές χαρές κ.α.

Οι τρεις βασικοί άξονες παρεμβάσεων για την αξιοποίηση της έκτασης αυτής σύμφωνα με τον κ. Κουράκη είναι :

- Η προστασία, η διατήρηση και η ανάπτυξη του φυσικού περιβάλλοντος.
- Η ανάπτυξη διαφόρων Κοινωνικών δραστηριοτήτων .
- Η δημιουργία πόλου για το πολιτισμό και τον αθλητισμό .
Στην μεγάλη έκταση που αποκτά ο Δήμος Ηρακλείου όλα τα υφιστάμενα δέντρα πρόκειται να διατηρηθούν, να εμπλουτιστούν και να διαμορφώσουν έτσι δύο «μεσογειακούς κήπους» με ελιές και εσπεριδοειδή αλλά και τα χρώματα από κρητικά αρωματικά φυτά και δέντρα που θα αλλάξουν τον τοπίο.

Συγκεκριμένα προβλέπεται η φύτευση Δέντρων όπως:

Ροδιά, Μανταρινιά, Πορτοκαλιά, Λεμονιά, Κουμ-κουάτ, Κιτριά, Γκρέιπ Φρουτ, Περγαμόντο, Μαστιχόδεντρο, Σχίνος, Χαρουπιά, Κουκουναριά, Αριά, Κουμαριά, Αχλαδιά, Κυδωνιά, Μηλιά, Μουσμουλιά, Ελιά, Βερικοκιά, Ροδακινιά, Κορομηλιά, Καρυδιά, Αμυγδαλιά, Δαμασκηνιά, Κέδρος


και είδη Θάμνων όπως:

Θυμάρι, Φασκομηλιά, Λεβάντα, Λαδανιά, Έβενος, Έρωτας-Δίκταμο, Κουμαριά, Σχίνος, Δεντρολίβανο, Μυρτιά, Ρίγανη, Μαντζουράνα, Λουίζα, Αρμπαρόριζα, Μέντα, Δυόσμος, Δάφνη και Φραγκοσυκιά, Αλόη

Οι δύο αυτοί κήποι θα πλαισιώνουν τη πλατεία που διαμορφώνεται στο κέντρο του κοινόχρηστου χώρου.

Στην πλατεία αυτή θα κατασκευαστεί χώρος με κερκίδες, παγκάκια , παιδική χαρά και στέγαστρο όπου θα εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά συστήματα των οποίων η παραγόμενη ενέργεια θα χρησιμοποιείται για την κάλυψη των αναγκών φωτισμού του πάρκου.
flashnews.gr

Χανιά ΔΩΡΕΑΝ Σεμινάριο με Θέμα:Νέος Κώδικας Απεικόνισης Συναλλαγών


Δωρεάν σεμινάριο για τις νέες αλλαγές στον ΚΒΣ-ΚΦΑΣ "Νέος Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών"

Εισηγητής: Ευθύμιος Σαϊτης, Προϊστάμενος του ΚΒΣ του Υπουργείου Οικονομικών

Χανιά:  Σάββατο 26-01-2013 . ΤΡΑΠΕΖΑ  ΧΑΝΙΩΝ  09:00 - 13:00
Ρέθυμνο: Σαββάτο 26-01-2013.  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PORTO RETHYMNO  14:00 - 18:00

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν:

οι άνεργοι Οικονομολόγοι και Λογιστές
οι Οικονομολόγοι - Μέλη του Ο.Ε.Ε. - που είναι ταμειακά ενήμεροι μέχρι 31-12-2012
οι Λογιστές (ΑΕΙ -ΤΕΙ) που είναι ταμειακά ενήμεροι μέχρι την 31-03-2013

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας - Τμήμα Δυτικής Κρήτης

Κρατήσεις θέσεων στο τηλ. του Ο.Ε.Ε.  28210 94505 - 76186

Χωρίς κράτηση δεν θα μπορείτε να συμμετέχετε στο σεμινάριο λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος
Ευχαριστούμε για το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνετε στα σεμινάρια του Ο.Ε.Ε. Δυτικής Κρήτης.

Σεμινάριο Λογιστών - Φοροτεχνικών στο Ηράκλειο


Το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας σε συνέχιση του προγράμματος για τη διαρκή ενημέρωση των Λογιστών - Φοροτεχνικών διοργανώνει στο Ηράκλειο, σεμινάριο με θέμα: 

«ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ»

την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013 και ώρες 08:30 – 13:30,
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Καστελλάκη» του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Σαίτης Ευθύμιος : Στέλεχος Υπουργείου Οικονομικών .

Δικαίωμα συμμετοχής στα σεμινάρια έχουν:
τα μέλη του Ο.Ε.Ε., εφόσον έχουν τακτοποιήσει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις μέχρι και το έτος υποβολής της αίτησης και
οι Λογιστές των οποίων τα Δελτία Επαγγελματικής Ταυτότητας είναι σε ισχύ μέχρι τις 31/03/13,

Το σεμινάριο διατίθεται δωρεάν.

Έντυπο αίτησης θα διατίθεται από το Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης αλλά και ηλεκτρονικά κάνοντας κλικ εδώ.

Οι Αιτήσεις θα παραλαμβάνονται καθημερινά από το Περιφερειακό Τμήμα τις ώρες 09:00 έως 15:00 (Εθν. Αντιστάσεως 105, Ηράκλειο), με e-mail στη διεύθυνση oeetak@her.forthnet.gr και με fax στο 2810223997 και μπορούν να κατατεθούν και από τρίτο πρόσωπο.

Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Πέμπτη 24/01/2013 .

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Περιφερειακό Τμήμα Ανατολικής Κρήτης στα τηλέφωνα 2810223997 & 2810224595.

Ριζική επανεξέταση του δημοτικού τέλους στους χώρους εστίασης


Η παρέμβαση του Λευτέρη  Αυγενάκη


 Την ριζική επανεξέταση του δημοτικού  τέλους που επιβάλλεται στους  ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, ζητά με κοινοβουλευτική του παρέμβαση  ο Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ιωάννη Στουρνάρα.

Με το Ν.Δ. 3033 της 6/14-10-54 (Α 258), και τη μετεξέλιξη αυτού, είχε θεσπιστεί το Δημοτικό Τέλος 5% επί των ακαθαρίστων εσόδων στα καταστήματα εστίασης. Όπως αναφέρει ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης στην παρέμβασή του: «το εν λόγω τέλος 5% είναι στην πραγματικότητα φόρος και όχι τέλος όπως ψευδεπίγραφα καλείται (ΣτΕ 2626/80) και φθάνει το 20-25% των καθαρών κερδών».

Ωστόσο, δημιουργούνται μια σειρά από προβλήματα από  την εφαρμογή των παραπάνω νόμων και ρυθμίσεων. Σε πρώτη φάση δημιουργείται μια άνιση αντιμετώπιση των καταστημάτων που αναπτύσσουν τραπεζοκαθίσματα με όσα δεν αναπτύσσουν. Επιπλέον, υφίσταται μια διάκριση στα καταστήματα που πωλούν τουριστικά είδη, ενθύμια, δώρα ή είδη λαϊκής τέχνης, από τα αντίστοιχα αργυροχρυσοχοεία  που πωλούν παρόμοια προϊόντα χωρίς να υπάγονται στο τέλος.

Επιπροσθέτως, με το άρθρο 26 του Ν. 2819/2000 δόθηκε άλλη μια φορά η ευκαιρία στους παντοειδείς οφειλέτες  να κανονίσουν τα χρέη τους. Ατυχώς δεν στάθηκε αρκετό, γιατί οι προθεσμίες ήταν πιεστικές και πολύ δήμοι δεν πρόλαβαν να πάρουν την σχετική απόφαση, πολλές επιχειρήσεις δεν ενημερώθηκαν εγκαίρως, ενώ πολλές δημοτικές υπηρεσίες δεν είχαν ολοκληρώσει τις διαδικασίες βεβαίωσης των οφειλομένων, συνεπώς δεν ήταν δυνατό να προχωρήσει η διαδικασία.

Σήμερα, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών οι οποίοι εντάχθηκαν σε κάποιοι παλαιότερη ρύθμιση αλλά δεν την ολοκλήρωσαν, ένας άλλος αριθμός είτε νέων οφειλετών (του 2%) είτε παλαιών (του 5%) που προσπάθησε να ενταχθεί στην τελευταία ρύθμιση και για τους παραπάνω λόγους δεν τα κατάφερε και τελικά, όλοι επιζητούν να ενταχθούν σε καινούρια.

Ο Ηρακλειώτης Βουλευτής επισημαίνει ότι: «προσθέτοντας στα παραπάνω την διαρκώς επικρεμάμενη απειλή του αυστηρού προστίμου (10% κατά μήνα) οδηγούμαστε στο συμπέρασμα πως το σημερινό «μείγμα» είναι πολύ αρνητικά φορτωμένο και απασχολεί δυσανάλογα πολλούς πόρους (είτε ανθρώπινους, είτε υλικούς) για τη συνέχιση της εξυπηρέτησής του».

Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε για να λυθούν οριστικά τα παραπάνω ζητήματα και οι αδικίες σε βάρος ορισμένων επιχειρήσεων καθώς όπως τονίζει: «η αναγκαιότητα της άμεσης όσο και ριζικής επανεξέτασης όλου του συστήματος επιβολής του φόρου αυτού, καθίσταται παραπάνω από φανερή».

΄Επανατοποθετήθηκε η προτομή του ήρωα Κώστα Ηλιάκη


Στη θέση της, στην τοποθεσία « μπαλκόνι» των Χανίων, επανατοποθετήθηκε σήμερα, κατά τη διάρκεια μιας λιτής τελετής, η προτομή του ήρωα πιλότου της 115 Πτέρυγας Μάχης, Κώστα Ηλιάκη, ο οποίος στις 23 Μαΐου του 2006 σκοτώθηκε σε θερμό επεισόδιο ελληνικών με τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, έπειτα από προσπάθεια αναχαίτισης τουρκικού F-16.

Στη σημερινή τελετή παρέστησαν συγγενείς του αδικοχαμένου πιλότου, εκπρόσωποι της 115 ΠΜ και ο αντιδήμαρχος Χανίων, Μανούσος Λιονάκης.

Ο αδελφός του Κώστα Ηλιάκη, Φίλιππος, άφησε στη βάση της προτομής ένα μπουκέτο λουλούδια, δηλώνοντας με συγκίνηση: «Ο Κώστας ξαναγύρισε σήμερα εκεί που ανήκει πλέον, όταν έφυγε από την οικογένειά του. Στους Έλληνες πολίτες».

Η προτομή του Κώστα Ηλιάκη είχε κλαπεί από το σημείο που είχε τοποθετηθεί επι της οδού Ακρωτηρίου τα ξημερώματα της Κυριακής 2 Δεκεμβρίου, προκαλώντας πανελλήνιο σάλο. Την υπόθεση ανέλαβαν να εξιχνιάσουν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χανίων, που εστράφησαν αμέσως στην κατεύθυνση της κλοπής, προκειμένου να πωληθεί ως χαλκός.

Μία ημέρα μετά, η προτομή βρέθηκε πεταμένη κοντά σε αγρόκτημα στις Καλύβες Αποκορώνου και την επομένη οι αστυνομικοί συνέλαβαν έναν 18χρονο από τα Χανιά, ο οποίος είχε παραδεχθεί πως έκλεψε την προτομή για να την πουλήσει, επικαλούμενος οικονομικά προβλήματα. Στη διάρκεια της κλοπής της, η προτομή είχε υποστεί μικρές ζημιές στη βάση της και μετά την αποκατάστασή τους σε ειδικό συνεργείο στην Αθήνα, επανατοποθετήθηκε σήμερα.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος είχε ζητήσει από τον Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Αντώνιο Τσαντηράκη να ξεκινήσει άμεσα τις διαδικασίες αποκατάστασης των φθορών της προτομής, ώστε να τοποθετηθεί το ταχύτερο δυνατό στο συγκεκριμένο σημείο.

Πέθανε το βρέφος που νοσηλευόταν με ασιτία

Έχασε τη μάχη για τη ζωή το μόλις 33 ημερών αγοράκι, που είχε μεταφερθεί από τη Λέρο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, με συμπτώματα ασιτίας.

Το βρέφος μπήκε στη Μονάδα με πολυοργανική ανεπάρκεια και παρουσίασε συμπτώματα σήψης.

Οι γιατροί από την αρχή ήταν επιφυλακτικοί για την εξέλιξη της κατάστασης, έκαναν ωστόσο υπεράνθρωπες προσπάθειες να το κρατήσουν στη ζωή.

Εντέλει, το βρέφος υπέκυψε αργά το μεσημέρι.

Δε μπορεί να χωρέσει ανθρώπου νους πως ένα μωράκι μόλις 33 ημερών, άφησε την τελευταία του πνοή από ασιτία και υποθερμία. Ο διοικητής του Κρατικού Θεραπευτηρίου Κέντρου Υγείας Λέρου, Δημήτρης Καρανικόλας μίλησε με κάθε λεπτομέρεια για την ημέρα που η 24χρονη μητέρα αποφάσισε να πάει το μωρό της στον γιατρό: "Έχουμε έναν παιδίατρο στη Λέρο, ο οποίος πραγματικά είναι ήρωας. Υπηρετεί το νοσοκομείο εδώ τα τελευταία 20 χρόνια, βρίσκεται πάνω από το τηλέφωνο 24 ώρες το 24ωρο. Όλα τα παιδιά της Λέρου έχουν περάσει από αυτόν τον γιατρό κι ο ίδιος είναι πατέρας 14αρων παιδιών!

Ο συγκεκριμένος παιδίατρος δεν ήταν σε καμία Κω, σε καμία Ρόδο, βρισκόταν στη Λέρο. Το περιστατικό δεν ήρθε ξανά στο νοσοκομείο εκτός της ημέρας Σαββάτου. Ήρθε με τον σύντροφό της, 10:32 και 10.37 ο παιδίατρος ήταν στο νοσοκομείο και είδε το μωρό. Κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι υπήρχε μια τέτοια κατάσταση... Του δώσαμε άμεσα τις πρώτες βοήθειες, ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση. Κάναμε όσα έπρεπε να κάνουμε... Εγώ βρισκόμουν σε ταξίδι και ήρθα αμέσως στο νοσοκομείο.

Έβαλαν ορό στο μωρό και κάπως ανταποκρίθηκε στην αρχή. Στη συνέχεια πήρα άμεσα το Υπουργείο, ο γιατρός επικοινωνούσε με το ΕΚΑΒ για τη διακομιδή του μωρού διότι ήταν πολύ σοβαρό το περιστατικό. Τους είπε για άμεση αερομεταφορά. Και πράγματι το Υπουργείο έστειλε ελικόπτερο στις 18:00, το πήρε και το πήγε στην Κρήτη.

Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν υπήρχε θέμα οικονομικό και ότι  δεν μπορούσαν να αγοράσουν γάλα στο μωρό. Καταρχάς βρισκόμαστε σε έναν μικρό τόπο που παρόλο που δεν ήταν συντοπίτες, όλοι θα βοηθούσαμε και θα δίναμε γάλα για το μωρό. Ούτε ο χώρος που έμενε ήταν ακατάλληλος, ούτε οικονομικό πρόβλημα υπήρχε. Σαν άνθρωπος η μητέρα έδειχνε καλά και μιλούσε φυσιολογικά... Αλλά σύμφωνα με την κατάσταση του μωρού τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Το μωρό δεν είχε ακαθαρσίες αλλά από τη στιγμή που δεν το αλλάζεις τακτικά, δημιουργούνται διάφοροι ερεθισμοί στο δέρμα. Αυτό πρέπει να γινόταν, δεν το άλλαζε τακτικά. Εμείς δεν τη ρωτήσαμε κάτι. Αυτά είναι δουλειά της αστυνομίας, εμείς από την ίδια μάθαμε ότι το μωρό δεν έτρωγε τις τελευταίες δυο ημέρες. Δεν γίνεται μέσα σε δυο μέρες να πάρει αυτή την πορεία το μωρό... Είχε φτάσει 3 κιλά το μωρό, από τα 3,5 που γεννήθηκε. Η διάγνωση εδώ ήταν ασιτία και υποθερμία.

Στο μπλογκ, αν ήταν η ίδια, δεν λέει αλήθειες. Εδώ έχουμε δύο παιδίατρους, όχι έναν. Το νοσοκομειακό και τον ιδιωτικό. Δεν είχε φύγει καθόλου εκτός νησιού ο γιατρός. Ο δικός μας το ανέλαβε από την πρώτη στιγμή. Ακόμη και στα επείγοντα να είχε έρθει άλλη μέρα, θα το είχαμε καταγράψει."

Ο σύντροφος της κοπέλας δεν ήταν ο πατέρας του παιδιού. Η 24χρονη μητέρα βρισκόταν στη Λέρο τους τελευταίους 2 μήνες κι έμενε μαζί με τον υπαξιωματικό σύντροφό της, που βρίσκεται 1,5 χρόνο στο νησί, και το μωρό της, σε ένα διαμέρισμα ξενοδοχείου, όπως συνηθίζουν να κάνουν οι στρατιωτικοί.

Ο Δήμαρχος Λέρου κ. Κόλιας Μιχάλης, αποκάλυψε πως ολόκληρο το νησί έχει αναστατωθεί με την υπόθεση και το θάνατο του μωρού.
 
“Η μητέρα του μωρού δεν είναι από τη Λέρο. Είχε έρθει στο νησί τους τελευταίους μήνες, γέννησε εδώ και την φιλοξενούσε ένας στρατιωτικός στο σπίτι του. Γέννησε στο νοσοκομείο της Λέρου στις 13 Δεκεμβρίου ένα υγιέστατο αγοράκι, το οποίο μεταφέρθηκε το Σάββατο στο νοσοκομείο με υποθερμία και σοβαρά προβλήματα στο σώμα του και ασιτία.”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος.
 
Ο ίδιος πρόσθεσε πως η μητέρα δεν είχε οικονομικό πρόβλημα και δεν ζήτησε βοήθεια, ούτε απευθύνθηκε σε κάποιο κρατικό φορέα, όλες αυτές τις μέρες. “Η μητέρα δεν ζήτησε βοήθεια από κανέναν, ούτε από ψυχολόγο, ούτε από κάποιο κοινωνικό φορέα ή το νοσοκομείο του νησιού. Κανείς δεν ήξερε ότι υπήρχε πρόβλημα, μέχρι τη στιγμή που το μωρό μεταφέρθηκε σε άσχημη κατάσταση στο νοσοκομείο της Λέρου. Επειδή το είδα το μωρό ήταν σε επιεικώς άσχημη κατάσταση”.
 
Υπήρχε κάποιος άλλος δίπλα στη γυναίκα αυτές τις μέρες;
 
Το μωρό το μεγάλωνε η κοπέλα. Ο στρατιωτικός ήταν στη μονάδα που υπηρετούσε και για κάποιες μέρες στην αρχή είχε έρθει στο σπίτι του η μητέρα του για να βοηθήσει την κοπέλα. Γενικά η νεαρή δεν κυκλοφορούσε πολύ και εγώ προσωπικά δεν την είχα δει πολλές φορές”.
 
Τώρα ποια είναι η κατάσταση;
 
“Μετά τη μεταφορά του μωρού στο νοσοκομείο, ενημερώθηκε ο εισαγγελέας στην Κω, η αστυνομία πήρε καταθέσεις και η υπόθεση θα πάει στη Δικαιοσύνη”.

Κόβουν το ρεύμα σε τέσσερα ξενοδοχεία λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών

Μορφή χιονοστιβάδας αναμένεται να λάβουν οι διακοπές ρεύματος σε νοικοκυριά της Κρήτης τους επόμενους μήνες, λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών…

Η αύξηση της κατανάλωσης λόγω χειμώνα και καιρικών συνθηκών σε συνδυασμό με τα νέα αυξημένα τιμολόγια προβλέπεται να εκτοξεύσουν στα ύψη τον αριθμό των σπιτιών που δεν θα έχουν ούτε ρεύμα για τις καθημερινές τους ανάγκες

Ηδη συνεργεία προβαίνουν καθημερινά σε διακοπές ηλεκτροδότησης σε σπίτια, ενώ όπως είπε στο cretalive ο αντιπρόεδρος του Εργατικού κέντρου Ηρακλείου και συνδικαλιστής της ΔΕΗ Γιάννης Βρέντζος, σήμερα κόβεται το ρεύμα και σε τέσσερις ξενοδοχειακές μονάδες στα ανατολικά του Ηρακλείου.

Μάλιστα η υψηλότερη οφειλή από τα ξενοδοχεία που δεν θα έχουν ρεύμα από σήμερα, φτάνει τις 170.000 ευρώ.
cretalive

Εκοψαν κολώνα της ΔΕΗ για να αφαιρέσουν τον χαλκό!

Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά με φόντο το δίκτυο της ΔΕΗ

Μία ολόκληρη κολώνα της ΔΕΗ έκοψαν με ξυλοκοπτικό κατά τη διάρκεια της νύχτας άγνωστοι, για να αφαιρέσουν τον χαλκό!

Η κλοπή σημειώθηκε σε κολώνα έξω από τις Βούτες Ηρακλείου και οι άγνωστοι κατάφεραν να κλέψουν καλώδια χαλκού βάρους 400 κιλών, που θα τους αποφέρουν περίπου 1.200 ευρώ όπως αναφέρει το cretalive.gr

Οι κλοπές και οι φθορές στο δίκτυο της ΔΕΗ έχουν πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Μάλιστα όπως σημειώνουν οι τεχνικοί της επιχείρησης οι δράστες παίζουν τις ζωές τους κορώνα γράμματα καθώς κλέβουν και τις γειώσεις, γεγονός εξαιρετικά επικίνδυνο
Η 'Ενωση τεχνικών της ΔΕΗ έχει καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ρέθυμνο: Οδηγούσαν και πυροβολούσαν στον αέρα

Στο «τσακίρ κέφι» φαίνεται πως βρέθηκε μία παρέα στο Ρέθυμνο, η οποία πυροβολούσε στον αέρα, ενώ κυκλοφορούσε σε ένα αυτοκίνητο.

Πρόκειται για τρεις Ρεθυμνιώτες ηλικίας 23, 30 και 23 ετών και δύο αλλοδαπές ηλικίας 23 και 42 ετών, οι οποίοι συνελήφθησαν τα ξημερώματα του Σαββάτου από αστυνομικούς του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων (Τ.Α.Ε.) Ρεθύμνου, για άσκοπους πυροβολισμούς και οπλοκατοχή.

Όπως αναφέρει το flashnew.gr, κατά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο βρέθηκε και κατασχέθηκε, ένα πιστόλι με δύο φυσίγγια στον γεμιστήρα του και ένας κάλυκας του ανωτέρω όπλου.

Ακολούθησαν έρευνες στις οικίες των 23χρονου και 30χρονου, παρουσία δικαστικού λειτουργού, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν

• Μία ημιαυτόματη κυνηγετική καραμπίνα από την οποία είχε αφαιρεθεί ο μειωτήρας και

• Επτά (7) κάλυκες ανωτέρω όπλου.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρεθύμνου

Τραγικός θάνατος για 60χρονο


Ένας άνδρας, περίπου 60 ετών, έχασε τη ζωή του σήμερα το πρωί, σε τροχαίο ατύχημα στην περιοχή της Κουντούρας του δήμου Κανδάνου Σελίνου, στην Κρήτη.

Ο άτυχος άνδρας παρασύρθηκε από αυτοκίνητο, ενώ ήταν πεζός. Τον παρέλαβε το δημοτικό ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο νοσοκομείο Χανίων.

Προανάκριση για τα αίτια που προκάλεσαν το περιστατικό διενεργούν οι αστυνομικές αρχές της περιοχής.



Πηγή: flashnews.gr

Βρέφος 33 ημερών χαροπαλεύει στην εντατική λόγω ασιτίας!

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου διεκομίσθη απο τη Λέρο ένα βρέφος μόλις 33 ημερών με συμπτώματα υποθερμίας και δύσπνοιας αλλά και ασιτίας, ενώ η κατάστασή του θεωρείται κρίσιμη.

Πιο συγκεκριμένα, το Σάββατο ενημερώθηκε ο παιδίατρος του Νοσοκομείου Λέρου σχετικά με επείγον περιστατικό που αφορούσε βρέφος 33 ημερών, το οποίο διεκομίσθη σε άσχημη κατάσταση, στα επείγοντα, με συμπτώματα υποθερμίας και δύσπνοιας.

Ευθύς αμέσως οι γιατροί του νοσοκομείου προέβησαν σε όλες της απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, διαπιστώνοντας ότι το βρέφος, εκτός από υποθερμία, υπέφερε και από ασιτία!

Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές και άλλες πηγές, το βρέφος γεννήθηκε την 15η Δεκεμβρίου 2012 και ζύγιζε περίπου 3,5 κιλά. Όμως, κατά τη διάρκεια των ιατρικών εξετάσεων, διαπιστώθηκε ότι το βάρος του δεν ξεπερνούσε τα 3 κιλά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η μητέρα του βρέφους έμενε σε ξενοδοχείο στη Λέρο και βρέθηκε εκεί επειδή διατηρούσε σχέση με στρατιώτη που εξέτιε τη θητεία του στο νησί.

Οι γιατροί ενημέρωσαν ως όφειλαν τις αστυνομικές και εισαγγελικές αρχές και το βρέφος διεκομίσθη με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ στο ΠΑΓΝΗ, όπου εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας καθώς η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται ως κρίσιμη.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το βρέφος συνόδευσε η 24χρονη μητέρα του, έπειτα από σχετική έγκριση από την οικεία εισαγγελική αρχή.

Πηγή: flashnews.gr

Το Ειρηνοδικείο Ρεθύμνου , δικαίωσε ξεναγό "κουρεύοντας " το χρέος της , κατά 93%

Σημαντική χαρακτηρίζει την υπαρ 459/2012 απόφαση  του Ειρηνοδικείου Ρεθύμνης, η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,η οποία συνέδραμε την δανειολήπτρια  εξωδικαστικά, μέσω των ενημερωτικών σεμιναρίων-συνεδρίων ,με το οικονομοτεχνικό τμήμα της , αλλά και στο δικαστικό  βήμα ,με την συνεργαζόμενη δικηγόρο από το Ρέθυμνο κ.Χαρά Ζαχαριουδάκη, για να φθάσει στην  επιθυμητή δικαίωση. ¨καλούμενη να πληρώσει από τις 113.045 Ευρώ μόνο 7.900,32 σε βάθος τετραετίας δηλ. το χρέος της "κουρεύτηκε " ¨κατά 93%.

Επί της ουσίας της υπόθεσης και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ένωσης  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,
πρόκειται για  μία δανειολήπτρια από το Ρέθυμνο  έγγαμο,  μητέρα δύο ανηλίκων παιδιών , ηλικίας 13 και 6 ετών,  εργάζεται εποχιακά( Μάιο-Οκτώβριο) ως ξεναγός, ο μισθός της για τους μήνες που εργάζεται ανέρχεται σε 900 Ευρώ/μήνα.Δεν διαθέτει άλλη πηγή εισοδήματος , είχε συνολικό ποσό οφειλών 113.045 ευρώ (οφειλέτης-εγγυήτρια) οφειλή 33.622,36+ 12,893,01 και ως εγγυήτρια για δανειακές υποχρεώσεις του συζύγου της 66.529,63 καλείται να  καταβάλλει επί 48 δόσεις (τετραετία 164,59 χ48 = 7.900,32 και  επομένως  μια και η ίδια δεν διαθέτει κατοικία έχει" κούρεμα" 105.144,68 Ευρώ, από το χρέος της, ενώ θα οφείλει για όλη την τετραετία το ποσό των 235,41 ευρώ /μήνα ,σαν εγγυήτρια στην περίπτωση που ο σύζυγος (οφειλέτης) δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς την πιστώτρια Τράπεζα , ποσό που είχε οριστεί με την υπαρ. 458/2012 απόφαση  καθώς και ο σύζυγος είναι δανειολήπτης αλλά η υπόθεσή του εξετάστηκε και αποφασίστηκε ξέχωρα.
  Επίσης παρατηρείται ότι το Ειρηνοδικείο Ρεθύμνης, δέχεται να εξετάσει ξεχωριστά ως δύο  διαφορετικές υποθέσεις  τις αιτήσεις των δανειζομένων  συζύγων, ανεξάρτητα ότι  εάν οι προσφεύγοντες είναι ζευγάρι και συνδέονται με εγγυήσεις, πράγμα που θα επέτρεπε να αποφευχθεί αφενός  μείωση του χρόνου  στο δικαστήριο, αλλά και τα έξοδα που καλούνται να κάνουν οι χρεωμένοι καταναλωτές, όμως η παρούσα δικαίωση μας δίνει το δικαίωμα να πούμε ότι οι Κρητικοί δικαστές, έχουν κατανοήσει το πνεύμα του Νόμου, ενός Νόμου που τέθηκε σε εφαρμογή για να ρυθμίσει οφειλές σε πολίτες που λόγω της γενικότερης οικονομικής ύφεσης, αδυνατούν να καλύψουν τα χθεσινά τους χρέη, να ενταχθούν στο Νόμο, ώστε να μπορέσουν να ξαναρχίσουν μια νέα κοινωνική και οικονομική ζωή.
 Τέλος , η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνει για μια ακόμα φορά ευχαριστημένη και δικαιωμένη από την δικαίωση  της δανειολήπτριας ,μέλους της  και ένεκα τούτου καλεί   τις Τράπεζες να συνετιστούν, να εξετάζουν κάθε εξωδικαστική αίτηση των πελατών τους, με την δέουσα προσοχή, για να αποκτήσουν ξανά την εμπιστοσύνη τους , ώστε να αποφευχθεί και η δική τους "οικονομική αιμορραγία" ,συγχρόνως καλεί δε  και  κάθε χρεωμένο καταναλωτή, να κάνει χρήση των ευνοϊκών  διατάξεων του Ν.3869/2010,  ζητώντας την συν δρομή της που ,ως Εξουσιοδοτημένος από την πολιτεία Φορέας  έχει και την πείρα, αλλά και διαθέτει το έμπειρο στελεχιακό δυναμικό για να φέρει σε πέρας την κάθε υπόθεση.


                               Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

                           
                                                       Ιωάννα Μελάκη

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...