Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Ηράκλειο: Μάνα και κόρη στα ίδια θρανία - Πρωτοφανής ιστορία σε γυμνάσιο της πόλης!

Η εικονιζόμενη μητέρα αποφάσισε να επιστρέψει στα θρανία, στο σχολείο που πηγαίνει η κόρη της...


Δε θα πει «στερνή μου γλώσσα να σ' είχα πρώτα» αλλά «ευτυχώς έχω μια ακόμα ευκαιρία». Δε θα φοβηθεί τη ζωή, παρ'όλες τις δυσκολίες. Είναι από τις γυναίκες που ευτύχησε να αποκτήσει παιδί αλλά πορεύεται στη ζωή χωρίς σύζυγο.


Η κ.Λουκία Χατζηλουκά αποφάσισε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό της: αυτό της μόρφωσης και μάλιστα ξεκινώντας από το Γυμνάσιο. Όταν "έπρεπε" δεν το τελείωσε. Όχι ότι δεν «έπαιρνε τα γράμματα», απλώς δεν είχε την ωριμότητα να καταλάβει πόσο σημαντικό είναι.

Κάποια στιγμή παντρεύτηκε, έκανε την κόρη της και από τα 22 μέχρι σήμερα εργάζεται ασταμάτητα. Ξεκίνησε ως καμαριέρα, έγινε βοηθός προϊσταμένης και πια προϊσταμένη. Αποφάσισε να κάτσει ξανά στα θρανία του Γενικού Εσπερινού Ηρακλείου το 2011. Τώρα είναι στη Γ’ Γυμνασίου ενώ η κόρη της στην Α’.

«Όσο και να σας φανεί περίεργο, εγώ νιώθω ότι ξεκίνησα από το μηδέν και έχω φτάσει πολύ ψηλά! Και θα φτάσω ακόμα ψηλότερα, θα πάω και στο Λύκειο και αργότερα ποιος ξέρει; Μπορεί να σπουδάσω μαζί με την κόρη μου κάποια στιγμή» λέει στο MadeinCreta και λάμπουν τα μάτια της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...