Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Η Τράπεζα CRETICOM ,πιέζει ασφυκτικά τους υπερχρεωμένους καταναλωτές

Η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε ανακοίνωσή της, διαμαρτύρεται έντονα, για την άκαιρη, αψυχολόγητη και ξέφραγη πολιτική, της "CRETICOM consumer Tράπεζα Α.Ε", έναντι των πελατών της -καταναλωτών, καταναλωτών που δοκιμάζονται από την οικονομική ύφεση ,ανεργία .και από το υπαρκτό κύμα της φτώχειας.

.Συγκεκριμένα : Καταναλωτής ζήτησε να έρθει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό σύμφωνα με το νόμο 3869/2010 περί "ρύθμισης των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων " με την εν λόγω Τράπεζα και η Τράπεζα όχι μόνο δεν έκανε δεκτή την αίτηση του καταναλωτή, όπως αυτή υποβλήθηκε, αλλά ζήτησε από τον καταναλωτή, την παράδοση του αυτοκινήτου σε προθεσμία ,( εντός τριών ημερών), στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας , αυτοκίνητο που είχε αποκτήσει με χρηματοδότηση από την Τράπεζα που η ίδια είχε βάσει σύμβασης. κάνει παρακράτηση του οχήματος Ο Καταναλωτής, λόγω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών, ένιωσε αδυναμία πληρωμής του χρέους του , αίτησε ρύθμιση αυτού με εξωδικαστικό συμβιβασμό, και θεμιτό ήταν, να τον πετύχει ως ο ν 3869/2010 ορίζει, όμως αντί αυτού ένοιωσε την εντολή της Τράπεζας.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , καταγγέλλει δημόσια αυτή την πολιτική, γνωρίζοντας στην Τράπεζα ότι αυτές οι πολιτικές όχι μόνο βλάπτουν τα συμφέροντα της, αλλά βλάπτουν και τα συμφέροντα των καταναλωτών πελατών της.Επίσης καλεί τους καταναλωτές να μη χάνουν το θάρρος τους, να αποβάλλουν το φόβο τους και να αντιστέκονται στηρίζοντας και διεκδικώντας τα δικαιώματα τους.

Για περισσότερη ενημέρωση στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και στα τηλ 2821092666 και 2821092306


Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...