Όμως σήμερα βρισκόμαστε στο 2012 και θεωρείται ανήκουστο να δένουν πλοία εκτός ενός λιμανιού - του Ρεθύμνου - που δικαίως αξιώνει μερίδα από την τουριστική ναυτική πίτα.
Ερωτηματικά:
Πως όμως και με τι εχέγγυα, όταν υπό της παρούσες συνθήκες δεν δύναται να δέσουν μεγάλα πλοία στο λιμάνι;
Πως θα γίνει ανταγωνιστικό το Ρέθυμνο, όταν οι «κρουαζιεράδικες» εταιρίες επιλέγουν τα Χανιά και το Ηράκλειο για τον ίδιο λόγο;
Γιατί η τοπική αυτοδιοίκηση δεν πράττει το αυτονόητο προς αυτή την κατεύθυνση και «εξυπηρετεί» σιωπηλά τους γειτονικούς νομούς εις βάρος του Ρεθύμνου;
Και ρωτάμε το τελευταίο, διότι σύμφωνα με τον Λιμενάρχη Ρεθύμνου κ. Φραγκίσκο Δασκαλάκη με τον οποίο επικοινωνήσαμε σήμερα, έχει εγκριθεί η μελέτη διαπλάτυνσης (επιπλέον 40 μέτρα) του υπάρχοντος λιμενοβραχίονα με σκοπό να απορροφηθούν τα υφιστάμενα «δόντια», που αυτά είναι που δεν επιτρέπουν την ασφαλή πλαγιοδέτηση μεγάλων πλοίων.
Ο κ. Δασκαλάκης μας ανέφερε σήμερα, ότι ενώ η μελέτη έχει εγκριθεί από την συναρμόδια επιτροπή, το κονδύλι ομοίως έχει εγκριθεί και το έργο βρίσκεται στην φάση πραγμάτωσης, δεν έχει εντούτοις πάρει την τελευταία υπογραφή από το αρμόδιο υπουργείο.
Τι κάνει τόσο η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου κ. Μαίρη Λιονή, όσο και οΔήμαρχος Ρεθύμνου κ. Γιώργης Μαρινάκης και δεν επιμένουν (!!!) ή δεν πιέζουν για να ολοκληρωθεί το project ούτως ώστε να μπορούν να δένουν τα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Ρεθύμνου, προσδίδοντας σημαντικά οφέλη για την τοπική οικονομία; Ποιος είναι ο λόγος που εμμέσως πλην σαφώς τα «οφέλη» αυτά πάνε στους γείτονες νομούς και ποια τα «οφέλη» των τοπικών αρχόντων που εμφανώς εξυπηρετούν αλλότριους σκοπούς εις βάρος του τοπικού κοινωνικού συνόλου;
Για την ιστορία των 192 μέτρων κρουαζιερόπλοιο Amadea θα μπορούσε να δέσει σήμερα μόνο με την βοήθεια ρυμουλκών πλοιαρίων, τα οποία υπάρχουν μόνο στα Χανιά και για αυτό το λόγο ο πλοίαρχος και η πλοιοκτήτρια εταιρία Phoenix Cruises, αποφάσισαν σύμφωνα με έγκυρες πηγές, να μην δαπανήσουν το ποσό που χρειαζόταν για ένα τέτοιο κατάπλου εντός του λιμανιού και έτσι προτίμησαν την αποβίβαση των τουριστών τους με τα σωστικά μέσα του διαθέτει το πλοίο.
Πόσα όμως πλοία και πόσοι τουρίστες έχουν την διάθεση, την όρεξη και τον χρόνο να αποβιβάζονται με αναχρονιστικές μεθόδους (του 1930!) και τι απώλειες από τουριστικό συνάλλαγμα έχουμε;
Απαντήσεις που καλούνται να δώσουν η κ. Λιονή, ο κος Μαρινάκης κατά κύριο λόγο και δευτερευόντως αλλά ουσιαστικά και οι δύο εκπρόσωποι της πολιτειακής ηγεσίας το νομού, ήτοι οι κ.κ. Μανώλης Όθωνας και Όλγα Κεφαλογιάννη, που όμως τα τελευταία τρία σχεδόν χρόνια ασχολούνται με «άλλες ...πιοοο σοβαρές» εργασίες!
Αναμένουμε σαφώς και διάβημα διαμαρτυρίας επί του ιδίου σκοπού, τόσο από τονΕμπορικό Σύλλογο (κ. Μανώλη Ψαρουδάκη), όσο και από το Επιμελητήριο Ρεθύμνου (κ.κ. Γ.Γιακουμάκη και Βαγγ. Μανιουδάκη).
agorapress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!