Τη διερεύνηση εάν υπάρχουν «πέραν από τις όποιες διοικητικές ευθύνες, πολιτικές και ποινικές ευθύνες στην πολύκροτη υπόθεση του έργου της παραλιακής Αλικαρνασσού από τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου, ζητά ο βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Λευτέρης Αυγενάκης, από τους Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Μ. Χρυσοχοΐδη, και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ι. Ραγκούση.
Ειδικότερα, ο κ. Αυγενάκης στο έγγραφό του αναφέρει ότι «η πολύκροτη υπόθεση του έργου της παραλιακής Αλικαρνασσού εξελίσσεται πλέον σε ένα από τα μεγαλύτερα νομικά, οικονομικά και πολεοδομικά σκάνδαλα των τελευταίων χρόνων στην Κρήτη» και τονίζει ότι «μετά τις αλλεπάλληλες διοικητικές κυρώσεις, τις εκθέσεις των επιθεωρητών Δημοσίων Έργων και Δημόσιας Διοίκησης, το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 2717/2011 απόφασή του ακυρώνει το έργο!».
Προσθέτει δε πως «το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την απόφασή του ακυρώνει τις αποφάσεις τής Περιφέρειας Κρήτης, του ΟΛΗ και αναπέμπει την υπόθεση στη διοίκηση την οποία καλεί να εφαρμόσει τους νόμους, το καταστρατηγημένο Σχέδιο Πόλης και την αποκατάσταση όλων των παρανομιών που έγιναν στη διάνοιξη αυτού του δρόμου». Μάλιστα, αναφέρει ότι «το Συμβούλιο της Επικρατείας και οι δικαστές επισημαίνουν ότι το έργο που έγινε δεν είναι σύμφωνο προς τις πολεοδομικές ρυθμίσεις που προβλέπει η πολεοδομική μελέτη της περιοχής που εμπίπτουν στα ακίνητά τους, ενώ δεν είχαν καν ειδοποιηθεί οι ενδιαφερόμενοι εγκαίρως», αναφέροντας μάλιστα ακόμα και ότι «η οδός κατασκευάζεται εντός ιδιωτικών ακινήτων».
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Αυγενάκης ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς εάν «πέραν από τις όποιες διοικητικές ευθύνες, υπάρχουν πολιτικές και ποινικές ευθύνες στην υπόθεση ή αυτοί που αποφάσισαν –με όποιο αποτέλεσμα και όποιο τελικά κόστος για το δημόσιο- είναι άμοιροι ευθυνών;»
Επιπλέον, ερωτά εάν «υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί στην πολύκροτη αυτή υπόθεση», ενώ ζητά ενημέρωση «εάν εξετάστηκε εάν είχαν ενημερωθεί οι πολιτικοί προϊστάμενοι από τη διορισμένη διοίκηση του ΟΛΗ για τα νομικά και ουσιαστικά προβλήματα του έργου της παραλιακής». Τέλος, ερωτά «ποιος θα χρεωθεί το κόστος την αποκατάσταση όλων των παρανομιών που έγιναν στη διάνοιξη και κατασκευή αυτού του δρόμου», καθώς και «ποιος θα αναλάβει το κόστος της αποκατάστασης και αποζημίωσης των θιγμένων πολιτών».
Ειδικότερα, ο κ. Αυγενάκης στο έγγραφό του αναφέρει ότι «η πολύκροτη υπόθεση του έργου της παραλιακής Αλικαρνασσού εξελίσσεται πλέον σε ένα από τα μεγαλύτερα νομικά, οικονομικά και πολεοδομικά σκάνδαλα των τελευταίων χρόνων στην Κρήτη» και τονίζει ότι «μετά τις αλλεπάλληλες διοικητικές κυρώσεις, τις εκθέσεις των επιθεωρητών Δημοσίων Έργων και Δημόσιας Διοίκησης, το Συμβούλιο της Επικρατείας με την 2717/2011 απόφασή του ακυρώνει το έργο!».
Προσθέτει δε πως «το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την απόφασή του ακυρώνει τις αποφάσεις τής Περιφέρειας Κρήτης, του ΟΛΗ και αναπέμπει την υπόθεση στη διοίκηση την οποία καλεί να εφαρμόσει τους νόμους, το καταστρατηγημένο Σχέδιο Πόλης και την αποκατάσταση όλων των παρανομιών που έγιναν στη διάνοιξη αυτού του δρόμου». Μάλιστα, αναφέρει ότι «το Συμβούλιο της Επικρατείας και οι δικαστές επισημαίνουν ότι το έργο που έγινε δεν είναι σύμφωνο προς τις πολεοδομικές ρυθμίσεις που προβλέπει η πολεοδομική μελέτη της περιοχής που εμπίπτουν στα ακίνητά τους, ενώ δεν είχαν καν ειδοποιηθεί οι ενδιαφερόμενοι εγκαίρως», αναφέροντας μάλιστα ακόμα και ότι «η οδός κατασκευάζεται εντός ιδιωτικών ακινήτων».
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Αυγενάκης ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς εάν «πέραν από τις όποιες διοικητικές ευθύνες, υπάρχουν πολιτικές και ποινικές ευθύνες στην υπόθεση ή αυτοί που αποφάσισαν –με όποιο αποτέλεσμα και όποιο τελικά κόστος για το δημόσιο- είναι άμοιροι ευθυνών;»
Επιπλέον, ερωτά εάν «υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί στην πολύκροτη αυτή υπόθεση», ενώ ζητά ενημέρωση «εάν εξετάστηκε εάν είχαν ενημερωθεί οι πολιτικοί προϊστάμενοι από τη διορισμένη διοίκηση του ΟΛΗ για τα νομικά και ουσιαστικά προβλήματα του έργου της παραλιακής». Τέλος, ερωτά «ποιος θα χρεωθεί το κόστος την αποκατάσταση όλων των παρανομιών που έγιναν στη διάνοιξη και κατασκευή αυτού του δρόμου», καθώς και «ποιος θα αναλάβει το κόστος της αποκατάστασης και αποζημίωσης των θιγμένων πολιτών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!