Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: Προσέγγιση καλής συνεργασίας, έκανε η Τράπεζα EUROBANK, με τους καταναλωτές της Κρήτης

Η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ κ.Ιωάννα Μελάκη, είχε συνάντηση στα γραφεία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, με υψηλόβαθμο στέλεχος της Διοίκησης της EUROBAΝK  από την Αθήνα, ύστερα από αίτημα της Τράπεζας.H κίνηση προσέγγισης με τους καταναλωτές της Κρήτης, της EUROBANK αξιολογείται θετικά , καθώς δεικνύει ότι, η Τράπεζα έπιασε το μήνυμα ,που έστειλε η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ως η φωνή των καταναλωτών, δείχνοντας ενδιαφέρον , στέλνοντας εκπρόσωπο τη,ς να διαπιστώσει από κοντά , για τα όσα αρνητικά τις καταλογίζουν οι καταναλωτές της Κρήτης.Υπήρξε συζήτηση που ουσιαστικά επικεντρώθηκε, στις διαδρομές του Καταναλωτή, από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ μέχρι τα υποκαταστήματα της EUROBAHK , και στον ρόλο που καλείται να παίξει η ΄Ενωση ,ως αρμόδιος εξουσιοδοτημένος μεσολαβητικός Φορέας, βάσει του Ν.3869/2010 (Νόμος Κατσέλη) σχετικά με την εξώδικη ρύθμιση των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και την Τράπεζα .
Από πλευράς της, η Πρόεδρος της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, κ .Ιωάννα.Μελάκη, αφού ενημέρωσε το στέλεχος της EUROBAΝK, για τις δομές της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και το σημαντικό κοινωνικό έργο που προσφέρει στην κοινωνία της Κρήτης ,και που καλείται τώρα περισσότερο από ποτέ, λόγω οικονομικής ύφεσης να επιτελέσει συνδράμοντας , τους καταναλωτές,αλλά και την πολιτεία, υπογράμμισε τα παράπονα των καταναλωτών για την EUROBAΝK, που αφορούσαν κυρίως , στην άρνηση υποδοχής των αιτήσεων των δανειοληπτών ,την πίεση και των εκφοβισμό των δανειοληπτών κ.λ.π
Κάλεσε δε και ζήτησε από την Τράπεζα, να δείξει την πρέπουσα για την χρονική συγκυρία ,που βιώνουν οι καταναλωτές, διαφορετική διαχείριση , τονίζοντας ότι, το οικονομικό προφίλ του χθεσινού δανειολήπτη και πελάτη της Τράπεζας, έχει διαφοροποιηθεί, έχουν μειωθεί τα έσοδά του, χωρίς την δική του θέληση (μείωση μισθών αύξηση τιμών αγαθών) επομένως, η κάθε Τράπεζα πρέπει να δει τα νέα οικονομικά δεδομένα του πελάτη της και να αρχίσει την απαίτησή της σε νέα βάση.
Ουσιαστικά, ικανοποιημένο έδειξε , το Διοικητικό στέλεχος της EUROBAΝK, από την συζήτηση και τις διευκρινήσεις της Προέδρου της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, κράτησε τις σημειώσεις του και ζήτησε συνεργασία, για την εξεύρεση εξώδικης λύσης μεταξύ των Καταναλωτών και της Τράπεζας που εκπροσωπούσε, καλώντας την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, να της διαβιβάζει προσωπικά , τυχόν παράπονα των καταναλωτών τα οποία όπως τόνισε θα τα επιληφθεί το ίδιο το στέλεχος..
Τέλος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, χαιρετίζει αυτή την κίνηση, φιλικής προσέγγισης της EUROBANK,με τους καταναλωτές της Κρήτης, εύχεται καλή ευόδωση της συνεργασίας, στα πλαίσια της τήρησης της κείμενης Νομοθεσίας, εις όφελος των συμφερόντων των καταναλωτών.Ευχόμαστε και οι άλλες Τράπεζες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της εν λόγω Τράπεζας..
Μετά από αυτήν την συνάντηση και τον εποικοδομητικό διάλογο και για τις δύο πλευρές,, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους δανειολήπτες μέλης της, που τυχόν τύχουν κακομεταχείρισης από οποιονδήποτε,είτε τραπεζικό υπάλληλο είτε συνεργάτη της EUROBAHK, να μας το καταγγέλλει προσωπικά και εγγράφως .Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2821092666 και στον Νομικό και Επιστημονικό Συνεργάτη της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ κ.Νίκο Ντερμανάκη.-

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...