Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Κρήτη: Οικογένεια με τρία ανήλικα παιδιά ζει μέσα σε μια κλούβα

Στο δρόμο έχει βρεθεί εδώ και πέντε μέρες μια οικογένεια με τρία ανήλικα κορίτσια, αφού εκδιώχθηκαν από το σπίτι που έμεναν. Δεν μπορούσαν να... πληρώσουν το ενοίκιο, μιας και οι γονείς είναι άνεργοι!

"Χρωστούσαμε τρία ενοίκια και ο ιδιοκτήτης μας έκανε έξωση. Ποιος γονέας δε θα στενοχωριόταν για τα παιδιά του αν έφτανε να ζει σε αυτή την κατάσταση; Όσο είχα δουλειά μπορούσα να συντηρήσω την οικογένεια μου και να πληρώνω το ενοίκιο. Από τη στιγμή όμως που έμεινα άνεργος αδυνατώ. Μένω στο δρόμο. Στην κλούβα με τα παιδιά μου και τη γυναίκα μου, χωρίς σπίτι και χωρίς δουλειά", αναφέρει με πόνο ψυχής ο 39χρονος πατέρας, μιλώντας στην εφημερίδα "Ν. Κρήτη".

Πρόκειται για ένα ακόμη από τα δράματα που έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση, με θύματα ενήλικες, αλλά και μικρά παιδιά, σαν τα τρία κορίτσια ηλικίας 5, 9 και 12 ετών, τα οποία μέσα στο χειμώνα, γνώρισαν το σκληρότερο πρόσωπο της ζωής.

Τα τρία παιδιά αναγκάστηκαν να διακόψουν το σχολείο για λίγο, αφού, όπως εξομολογούνται οι γονείς η πείνα και η εξάντληση έχουν κάνει την εμφάνιση τους.

"Η μικρή μου κόρη έχει ένα μικρό πρόβλημα και ζαλίζεται. Αναγκαστικά πρέπει να έχει φάει κάτι για να πάει στο σχολείο. Όμως εγώ δεν μπορώ να παρέχω στα παιδιά μου ούτε ένα κομμάτι ψωμί", λέει πικραμένος ο πατέρας.
flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...