Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Πασίγνωστος παρουσιαστής αποκάλυψε πως είναι gay

Εδώ και καιρό ακούγονταν πολλά για την προσωπική του ζωή και τις σεξουαλικές του επιλογές.

 Ο πολύ γνωστός παρουσιαστής, με μια συνέντευξή του, έδωσε τέλος στα σχόλια που γίνονταν το τελευταίο διάστημα για τις ερωτικές του προτιμήσεις, λέγοντας χαρακτηριστικά: "Η αλήθεια είναι ότι είμαι gay. Δεν έχω τίποτα να κρύψω και είμαι περήφανος".

Ο δημοσιογράφος τονίζει: "Η αλήθεια είναι ότι είμαι gay, πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι και είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος. Πάντα ήμουν ειλικρινής γι’ αυτό το κομμάτι της ζωής μου με τους φίλους μου, την οικογένειά μου και τους συναδέλφους μου. Σε έναν τέλειο κόσμο δεν πιστεύω ότι θα αφορούσε κανέναν άλλο, όμως πιστεύω ότι αξίζει να αντισταθούμε και να μετρήσει ο λόγος μας...", τόνισε ο παρουσιαστής.


Δείτε ποιος είναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...