Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Βασ. Ζερβού: Η σχέση μας μόλις αρχίζει

Η Βασ. Ζερβού υποψήφια της ΔΗΜΑΡ στο Ηράκλειο Κρήτης έκανε την παρακάτω δήλωση:

"Αισθάνομαι μεγάλη συγκίνηση και βαθιά την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε και με ψηφίσατε στις εκλογές της 6 Μαίου.

Θα ήθελα να σφίξω το χέρι στον καθένα χωριστά από τους 1732 Ηρακλειώτες και Ηρακλειώτισσες και να σας κάνω γνωστό ότι η σχέση μας αυτή μόλις αρχίζει.

Θα σας υποσχεθώ, άσχετα από την μη είσοδο μου στη Βουλή, ότι θα βρίσκομαι κοντά σας ,θα παρακολουθώ όλες τις εξελίξεις που θα συμβαίνουν στον τόπο μας και η συμμετοχή μου θα παραμείνει ενεργή. Το βέβαιο είναι ότι θα ξαναβρεθούμε σύντομα.

Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συνυποψήφιους μου στο συνδυασμό της Δημοκρατικής Αριστεράς, καθώς των υπολοίπων κομμάτων.

Συγχαίρω τους όλους όσους εκλέχτηκαν στο Βουλευτικό αξίωμα και τους εύχομαι καλή πορεία στη δύσκολες αυτές συγκυρίες για τη χώρα μας.

Τέλος να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου Δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν με την συμμετοχή μου στα μέσα τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...