Τρίτη 29 Μαΐου 2012

"Κινητή βόμβα" έκανε βόλτα στο Ηράκλειο!

Με το πλέον επικίνδυνο φορτίο κυκλοφορούσε ένα φορτηγό χθες στην πόλη του Ηρακλείου! Φιάλες υγραερίου, οι οποίες -όπως μπορεί κανείς να διακρίνει- δεν ήταν... δεμένες μεταξύ τους και ήτα νχύμα στην καρότσα!

Τις φωτογραφίες μας έστειλε αναγνώστης του CretePlus, ο οποίος μας περιγράφει τα όσα έζησε χθες.

"Γυρνώντας από την εργασία μου, κάποια στιγμή βρέθηκα με το αυτοκίνητο μου, πίσω από το φορτηγό της φωτογραφίας. Ο επιχειρηματίας αυτός, είχε τις φιάλες όρθιες στην καρότσα του μικρού φορτηγού, χωρίς να τις έχει δέσει ή ακινητοποιήσει με κάποιο τρόπο, με αποτέλεσμα να έχω την αίσθηση ότι σε ένα απότομο φρενάρισμα θα βρεθούν στο οδόστρωμα και θα πέσουν στο αυτοκίνητο μου, με απρόβλεπτες συνέπειες για μένα και τους γύρω μου!", επισημαίνει.
Ενώ κανείς δε γνωρίζει αν αυτές οι φιάλες ήταν άδειες ή γεμάτες. Στη δεύτερη περίπτωση, μιλάμε ξεκάθαρα για μια εγκληματική αμέλεια από την πλευρά του οδηγού, η οποία με μια παρατιμονιά ή μια λάθος κίνηση, μπορούσε να μετατραπεί σε κινητή βόμβα!
creteplus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...