Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Προσοχή!!! στις 15 του Γενάρη, αρχίζουν οι χειμερινές εκπτώσεις.

Οι γιορτές των Χριστουγέννων -νέου έτους , πέρασαν, αφήνοντας πίσω τους την Κρητική Αγορά ευχαριστημένη, διότι παρά την οικονομική δυσκολία των καταναλωτών , οι καταναλωτές βρέθηκαν στην Αγορά και η διαπίστωση τόσο του εμπορικού κόσμου ,όσο και της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ήταν ότι τα χρήματα που διατέθηκαν από τους καταναλωτές, για τις αγορές τους, ρίχτηκαν στην τοπική αγορά, στις τοπικές επιχειρήσεις, στις Κρητικές επιχειρήσεις βοηθώντας στο ξεπάγωμα της Κρητικής Οικονομίας, κίνηση που επιβραβεύεται .Επειδή όμως κάποιοι καταναλωτές,σκέφθηκαν να μεταθέσουν τις αγορές τους, για το επόμενο χρονικό διάστημα, τους ενημερώνουμε ότι αυτή την περίοδο ,οι εμπορικές επιχειρήσεις ενεργοποιούν τις προσφορές, μέχρι την έναρξη των κανονικών εκπτώσεων.

Η έναρξη των εκπτώσεων,χειμερινής περιόδου,αρχίζει στις 15 του Γενάρη,με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,να δίνει τις οδηγίες της, στους καταναλωτές και να τους εφιστά την προσοχή τους ,για τις τυχόν πιθανές παγίδες των εκπτώσεων ,ώστε να αποφύγουν τις "πρακτικές" που και τα οικονομικά συμφέροντα τους θα βλάψουν ,αλλά και την ψυχολογική διάθεση τους , θα αλλάξουν.

Παρατίθενται οι οδηγίες της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τις εκπτώσεις :

1.)Πρώτο και βασικό μέλημα κάθε καταναλωτή είναι σωστή έρευνα αγοράς (Τώρα !!) "Εκπτώσεις στις τιμές δεν σημαίνει και εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην ασφάλεια σι αυτό δεν δίνουμε καμία ανοχή".

2.)Προγραμματίζουμε τις αγορές μας ,με προτεραιότητα τις ανάγκες μας,Αποφεύγουμε να ψωνίσουμε με τη λογική του φθηνού προϊόντος μόνο, αλλά με γνώμονα την ποιότητα ψάχνουμε για τις καλύτερες τιμές. Δεν ξεχνούμε ότι οι τιμές είναι ελεύθερες και δεν υπάρχει αγορανομικός έλεγχος για το ύψος της τιμής του προϊόντος..

3. ) Προσοχή στα υψηλά ποσοστά έκπτωσης που αναγράφονται στις βιτρίνες με μεγάλους αριθμούς! Ενώ θα έπρεπε να ισχύουν για όλα τα προϊόντα του καταστήματος, σε πολλές περιπτώσεις αφορούν ορισμένα είδη που χρησιμοποιούνται σαν κράχτες. Να θυμόμαστε ότι η ένδειξη "έως " με μικροσκοπικά γράμματα και η έκπτωση με τεράστιους αριθμούς θεωρείται
παραπλανητική διαφήμιση.

4. ) Κάθε είδος πρέπει στην πινακίδα του ,να έχει δύο τιμές. Η αναγραφή της τιμής που ίσχυε ,πριν την έκπτωση ,διαγραμμένη , και αυτής που προκύπτει μετά την έκπτωση.

5. ) Αν αγοράσετε ελαττωματικά προϊόντα, να τα επιστρέψετε αμέσως και να πάρετε πίσω τα λεφτά σας ή να τα αντικαταστήσετε με άλλα, εφόσον το επιθυμείτε. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικών ειδών , δικαιούται να το κάνει μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς ,λόγω των συγκεκριμένων ελαττωμάτων και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή πριν την αγορά με ανάλογη πινακίδα.

6.) Αν αγοράζουμε προϊόντα χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε. Αντιπαραβάλλουμε το ποσό που μας χρεώνουν στο κατάστημα και στον αναλυτικό λογαριασμό της τράπεζας και εάν διαπιστωθεί επί πλέον διαφορά,ενημερώνουμε κατάστημα-Τράπεζα,Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

7. ) Απαιτούμε αποδείξεις αγοράς για κάθε προϊόν. Μην ξεχνάμε ότι η απόδειξη είναι το στοιχείο που θα μας συνδράμει ,σε τυχόν, ύπαρξη προβλήματος στο προϊόν που αγοράσαμε, για να ζητήσουμε αντικατάσταση, ή ακόμα να καταγγείλουμε κάποια πρακτική.
8. ) Η ριζική αλλαγή της εικόνας στην βιτρίνα καταστήματος, κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, θα πρέπει να μας προβληματίσει, γιατί ο καταναλωτής που έχει εντοπίσει είδη που επιθυμεί να αγοράσει και έχει κάνει καταγραφή τιμών ,δεν μπορεί να κάνει σύγκριση τιμών και προϊόντων επομένως, καλό θα είναι να αποφύγουμε αυτή την επιχείρηση.

9 )Για τις αγορές μας επιλέγουμε και προτιμάμε , προϊόντα Ελληνικής Παραγωγής, Τοπικής Παραγωγής, γιατί τα χρήματα μένουν στη χώρα μας,βοηθάμε την Οικονομία της.

10.) Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί τους καταναλωτές , αν παρόλα τα παραπάνω διαπιστώσουν ότι οι εκπτώσεις είναι πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ποιότητα των προσφερομένων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση να το καταγγείλουν στην΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,, στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306.

Επιπροσθέτως ενημερώνουμε ότι η παραπλάνηση των καταναλωτών είναι πράξεις που διώκονται και τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα, αλλά και επιβάλλεται και Διοικητικό Πρόστιμο στους παρανομούντες από τις αρμόδιες Αρχές.

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...