Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ: " Επιτέλους βρήκαν το μάστορά τους οι εισπρακτικές"


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές
ότι, οι καταγγελίες των πολιτών, για τις "εισπρακτικές εταιρείες", βρίσκουν θετική ανταπόκριση από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Συγκεκριμμένα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ζητάει από τις εισπρακτικές,να τις προσκομίσουν αναλυτικό αρχείο(από το
μηχανογραφικό σύστημα) καταγραφής όλων των σχετικών, με την τηλεφωνική επικοινωνία των υπαλλήλων τους με τον  καταναλωτή.....(Ονοματεπώνυμο), ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων των αναπάντητων κλήσεων ή των κλήσεων με μήνυμα σε τηλεφωνητή. Θυμίζουμε στους καταναλωτές ότι ,η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, βάσει Νομοθεσίας έχει την δυνατότητα αφού εξετάσει την καταγγελία των καταναλωτών και αφού διαπιστώσει παραβίαση των διατάξεων της ισχύουσας Νομοθεσίας "περί προστασίας των καταναλωτών) να επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο, αλλά και ακόμα να προβεί στην ανάκληση της άδειας της Εισπρακτικής Εταιρείας.
΄Ενεκα των παραπάνω καλούμε τους καταναλωτές όταν νοιώσουν ότι  παραβιάζονται τα δικαιώματά τους, αλλά και όταν η όχληση των εισπρακτικών εταιρειών καθίσταται ανεπίτρεπτη (ενημέρωση προσώπων άλλων , εκβιαστική συμπεριφορά, όχληση μη επιτρεπτού ωραρίου κ.λ.π) να το καταγγέλουν με κάθε πρόσφορο μέσο, απευθυνόμενοι στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στα τηλέφωνα 2821092666

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης
Προσδτασίας Καταναλωτών Κρήτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...