(Photo credit: Wikipedia) |
«Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι θα έχουμε 250.000 τουρίστες στα Χανιά από τη 'Ryanair'. Από εκεί και πέρα δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε ως τοπικοί Φορείς και να τους θεωρούμε δεδομένους». Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στα Χανιώτικα Νέα, ο αντιπρόεδρος του Ε.Β.Ε.Χ., κ. Χρήστος Μυλωνάκης, που με δικό του συντονισμό και οργάνωση έφτασε στο αεροδρόμιο Χανίων η συγκεκριμένη εταιρεία low cost.
Στις 19 Μαρτίου ξεκινά από το Λονδίνο η πρώτη πτήση της 'Ryanair' για τα Χανιά για τη νέα τουριστική περίοδο, στις 21 Μαρτίου από Φραγκφούρτη, 25/3 από Ντίσελντορφ και 27/3 από Μπρίστολ Αγγλίας. «Αυτό που λέμε στους Δήμους, στους επιχειρηματίες, είναι ότι θα πρέπει από τις 19 Μαρτίου όλοι οι δρόμοι να είναι πεντακάθαροι, τα μαγαζιά ανοιχτά γιατί αυτοί οι τουρίστες θα είναι οι καλύτεροι διαφημιστές μας. Κάποιοι θεωρούν ότι η τουριστική σεζόν θα πάει σίγουρα καλά. Να γνωρίζουν όμως ότι υπάρχουν ρήτρες και αν το αεροπλάνο έχει πληρότητα κάτω του 85% η εταιρεία μπορεί να σταματήσει την πτήση», αναφέρει ο κ. Μυλωνάκης.
Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΑΣΗΣ
Αναφορικά με τη λειτουργία σταθμού βάσης της 'Ryanair' στο αεροδρόμιο Χανίων, ο κ. Μυλωνάκης σημειώνει ότι έχουν εξασφαλιστεί οι απαραίτητες χρονοθυρίδες για τις πτήσεις, ωστόσο, υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες. «Οι διαδικασίες προχωρούν και πιστεύουμε ότι θα είμαστε έγκαιρα έτοιμοι, αν ξεπεραστούν κάποια γραφειοκρατικά προβλήματα που υπάρχουν στο ελληνικό σύστημα. Σταθμός βάσης σημαίνει ότι ένα αεροπλάνο της 'Ryanair' θα έχει έδρα τα Χανιά, θα επιχειρεί προς τους ελληνικούς και τους διεθνείς προορισμούς από εδώ. Γι’ αυτό και θα έχει και στο αεροδρόμιο έναν χώρο για τα πληρώματα καθώς και άλλο χώρο για την τεχνική υποστήριξη, την αποθήκευση αναλώσιμων κ.ά.», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος του Ε.Β.Ε.Χ.
ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από φέτος η 'Ryanair' θα συνδέει τα Χανιά με τη Θεσσαλονίκη 6 φορές την εβδομάδα. Τουριστικοί Φορείς έχουν ζητήσει αυτό να γίνει και με την Αθήνα. «Η εταιρεία έχει απευθυνθεί πολλές φορές προς τη διοίκηση του αεροδρομίου 'Ελευθέριος Βενιζέλος' για να βρεθεί μια καλή τιμολογιακή πολιτική χωρίς όμως αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί το 'Ελ. Βενιζέλος' παραμένει πολύ ακριβό στα ναύλα του και στις υπηρεσίες που προσφέρει. Π.χ. στα Χανιά και γενικά στα περιφερειακά αεροδρόμια τα τέλη στάθμευσης είναι μηδέν, ενώ στην Αθήνα είναι γύρω στα 700 ευρώ. Για να εξυπηρετηθεί ένα αεροπλάνο φαίνεται ότι η συνολική επιβάρυνση ανά επιβάτη είναι γύρω στα 20 ευρώ πιο ακριβά στο 'Ελ. Βενιζέλος' σε σύγκριση με τα άλλα αεροδρόμια», απαντά ο κ. Μυλωνάκης. Σημειώνεται πως το 'Ελ. Βενιζέλος' διαχειρίζεται γερμανική εταιρεία, ενώ τα περιφερειακά αεροδρόμια, ακόμα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
«Τα οφέλη για τον Νομό από την ενίσχυση της παρουσίας της 'Ryanair' είναι τεράστια. Η αύξηση του τουριστικού ρεύματος θα οφελήσει πολλαπλά. Θα γίνει εισαγωγή χρήματος που θα τονώσει την αγορά που καρκινοβατεί. Ομως θα πρέπει να υποστηριχθεί από όλους η προσπάθεια αυτή. Αν δεν υπάρχει πληρότητα και ικανοποίηση των πελατών, θα μπορούν να αναστείλουν τη γραμμή με καταστροφικά αποτελέσματα για τον Νομό, γιατί θα γυρίσουμε και πάλι σε μονοπωλιακές καταστάσεις. Μπορούμε να συνεισφέρουμε, ώστε να διαφημίσουμε όλοι τον Νομό και να συμβάλουμε στην καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων. Δυστυχώς, αυτοί που ωφελούνται περισσότερο από τον τουρισμό, λόγω κακής νοοτροπίας και επειδή τα θεωρούν όλα δεδομένα, δεν καταλαβαίνουν ότι θα πρέπει να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια», καταλήγει ο κ. Μυλωνάκης.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΣ
ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!