Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο ο Σταύρος Θεοδωράκης

Η ατάκα σε οπαδό του ΣΥΡΙΖΑ: “Φέρε μου τα ένσημα του Τσίπρα και μετά μιλάμε για συμφέροντα” και τα παραλειπόμενα από τις επαφές του με πολίτες και δημοσιογράφους


Με επισκέψεις και ομιλίες σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο συνεχίζει την τριήμερη περιοδεία του στην Κρήτη ο Σταύρος Θεοδωράκης. 


Χθες Σάββατο, μιλώντας το Σάββατο στην ιδιαίτερη πατρίδα του στα Χανιά, από όπου άρχισε την περιοδεία του ανά την Ελλάδα εν όψει των Ευρωεκλογών, κάλεσε τους συμπολίτες του να συμπορευθούν με το “Ποτάμι”, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Κάποιοι από εμάς είχαν βολευτεί. Και εγώ είχα βολευτεί. Ήταν καλά τα πράγματα στη ζωή μου. Όμως εγώ αποφάσισα να αφήσω τη βόλεψή μου και να πάρω το ρίσκο. Στους Κρητικούς αρέσει το ρίσκο. Πάρτε το ρίσκο μαζί μου”.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog περιμένει τα νεα και τα σχόλια σας μέσα από το Facebook, το Twitter, και το e-mail μας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...